Det går bra hittills

Jag har ännu inte fallit för frestelsen att sluka glassen........ Det känns bra. Efter att Elin skrivit sitt inlägg om där hon tydligen oroar sig över sin vikt och inte får på sig kläderna så har jag tagit mig en rejäl funderare själv. HUR SER JAG UT EGENTLIGEN?? Jag borde flytta till Amerika och känna mig som en i mängden! Och kanske skaffa en fetjävla pojkvän? Hellre lowcatch än nocatch at all säger jag bara.


Typ min mage nu


Och om jag bantar kommer jag se ut såhär efter typ en vecka.... zäxigt


Och denna kille kommer bli mitt amerikanska lowcatch i framtiden

Nu ser jag ljust på hur resten av mitt liv kommer te sig! Verkar äääägaaaaa

Nu ska jag gå och spy HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0