Dryg

Elin påpekade förut idag att jag bara lägger in bilder på mig själv när jag skriver... Stämmer verkligen det? Aja, nu hade jag i alla fall tänkt ladda upp lite bilder som inte föreställer mig! Hihi.


Vi börjar med en fin bild på vår köksklocka


En fågel i vårt köksfönster (höll mig till att fota i ett rum, orkade inte röra på mig)


Elin suger, så hon hade riktiga problem med att starta Tony. Problem som ingen annan i hela världen får när de ska bestiga honom.


Tiger här har blivit mitt favoritnackstöd


Och huvudrätten; EN BILD PÅ MIG <3 <3 <3 <3 <3
Det ser ut som att mitt vänstra ögonbryn inte existerar :( :(

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Monka

Ingen bestiger Tony som du...

2009-05-06 @ 23:49:18

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0