Fezzzzzzzzzt

Igår hade Mollzan Zandberg fest i sitt hus. Alla hade asfina outfits och det var riktigt trevligt!! Dock trädde jag inte in i den välkända "dimman" som Elin lovade att hon skulle stiga in i igår, för jag hade inte lust. Visst är jag c00l????

Hur som helst, cyklade hem till slut och somnade vid fyra..... Tungt, men jag är vaken och mår bra idag, så jag klarar mig! Signe hoppade upp i min säng typ halv elva imorse och jamade som ett cp så jag trodde hon ville nåt, men hon ville tydligen bara dryyyyyyyyyyyygaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Då blev jag sur. Sen kollade jag och pappa på Robinson och vi alla har myst med kissarna (L) (L)

Nu har vi precis ätit middag hos mamma dit vi har flyttat idag. HATAR ATT FLYTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ DRYGT!!
Vi har två BJs i frysen men jag vågar inte fråga om jag får äta upp ALLT för då blir mamma sur och ledsen :( :( :( :( :(

Jag har börjat läsa Änglar och demoner igen, och det är nu som jag märker att boken och filmen typ är två helt skilda historier! Helt cp, av det jag har läst hittills (typ 50 sidor eller nåt) så har inget stämt med vad som visas i filmen. Ibland hatar jag regissörer och alla som förstör vackra böcker genom att ändra hela historien när filmen ska produceras. INTE OK.

Förlåt för extremt dålig uppdatering i helgen, men både jag och Elin har varit som Kenza och festat varje dag!!!!!!!! (L)(L)(L)


Trappan ner till mitt rum <3 bara godsaker <3 <3 <3


You and me 4-ever <3

HEJDÅ BILDER SENARE

Ps. Jag har fått ett blåmärke på knät!!!! Jag får typ två blåmärken om året och nu har jag ett <3 <3 <3 Ds.

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahah du är ju sjuk

2009-05-17 @ 19:38:48
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Monka, sexig som få

Du vill bara vara som Kenza

2009-05-18 @ 22:59:27

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0