Flytt

Jag och Elin har nu flyttat till pappa för att spendera den kommande veckan här. Mycket tjjjevligt!!! Speciellt med tanke på att Signe bor i mitt rum med kattungarna :D :D :D hihi

En rolig sak som hände igår på släktfesten var att vi träffade två läsare! De är nog de två som läser bloggen mest och uppskattar den mest. De hette Therese och Emil! Kul med en kille som läser en blogg också, det känns ovanligt ;) ;) ;)  något som var mindre kul var att dessa läsare råkade finnas inom vår släkt. Therese är min kusin och Emil hennes pojkvän...................... Tråkigt att jag glömde ta fram kameran, alltid kul att fotas med sina läsare och lägga upp på bloggen!

För att glömma detta tragiska misstag så ska jag skriva om något annat.. Kanske att Filip och Fredrik är roliga?? För det är dom faktiskt. I dagens Söndagsparty så hade dom bjudit in Mikael Persbrandt. SEXIG KILLE ALLTSÅ!!!! SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!!!!!!!!! De hade också bjudit in Zach Braff som kanske är Therese favvo efter Emil, VAD VET JAG? Nu har jag precis tagit kort på allas våra älskade kattungar med min cam (<3) och nu ska jag visa dom. Jag tog bara kort på två sen fick jag dåligt samvete för att jag stal barn från Signe :(


Jag förstår inte hur ettan kom dit, men man ser att kissen (som mamma döpt till Siri) har öppnat ögonen!!


Lasse hade sagt till mamma att om man håller kissarna i håret så blir dom lugna. Det funkade! Hon slutade pipa på en gång och började nosa och slicka på mig <3 <3 <3 sen nös hon


Här har vi luggkillen, fast luggen är längre bak på huvudet, så den syns inte här :( han har också öppnat ögonen men han sov typ halvt här.... FNIZZ

Nu ska jag sova som en klubbad säl hade jag tänkt hihi

Det här är jag när jag sover


Det här jag när jag bråkar med Elin


Familjebild på mig, Elin och pappa


DAGS ATT SOVA HEJDÅ!!


Kommentarer
Postat av: Filippa

SÖTA KATTER VILL HA





ps dina andra bilder är lol ds



pps men jag gillar dig ändå dds

2009-05-10 @ 23:29:02
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0