Forrest Gump

Elin har uppmuntat mig i veckan att se "Forrest Gump" med henne, men jag har aldrig känt mig taggad eftersom jag alltid har råkat haft fel uppfattning om filmen. Jag har alltid blandat ihop den med McGyver....... Så jag såg hela tiden framför mig att den skulle vara asdålig trots att Elin genom tappra försök förklarade den RIKTIGA handlingen utan märkbara resultat av ansiktsuttryck att döma. Ikväll såg vi den i alla fall. DEN VAR HELT OTROLIGT BRA. Tom Hanks, vad kan man säga? Tveklöst den bästa skådespelaren vi har på vår jord. Jag märkte att han verkligen aldrig, aldrig släpper minen i filmen. Inte en endaste gång. Han spelar ju dum, och han lyckas alltid se dum ut. Men åååhhhh Forrest är min nya kärlek, så sjukt gullig man alltså.



SE DEN!!!!!!!!!!!!!! Den är en av mina nya favoriter.

Och blir det inte bättre av att Tom Hanks även är en filf? Han spelar en kille med 75 i IQ och är fortfarande assnygg

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Emma det här är så typiskt dig. Forrest Gump är världens bästa film. Typiskt dig att ha en dålig uppfattning från början och vägra se den. Precis som med Hotel Rwanda (som jag iofs sov mig igenom). SKÄRPNING annars är vi aldrig vänner igen :( :( :(

2009-05-08 @ 18:34:37
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0