Gitarr

Jag har precis spelat gitarr för Muffe och Elin och jag kan bara säga en sak; Jag har ett helt eget fan. Namnet på mitt personliga fan är Håkan Brodin och jag ger honom all min kärlek. Gubben.


Ungefär såhär såg jag ut nyss

Imorgon ska jag uppdatera med roliga bilder JAG LOVAR! Har några skojsiga att bjussa på ;) ;) ;) ;) ;)


Tills vidare kan ni skåda denna goding

GODNATTHÄLSNINGAR FRÅN TÄBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Var nyss och borstade tänderna och upptäckte en AScool sak! Mina visdomständer på underkäken håller på att växa ut!! Jag har haft ont där senaste tiden då jag har haft tandborsten skrubbandes där och jag har trott att mitt tandkött suger, men nu tog jag mig en ordentlig titt och upptäckte de små liven. Åh, de är så vackra. Ds.

Kommentarer
Postat av: Filippa

vis du e vännen <33333 ska ni på kändisspaning imorrn? här i umeå äre culturenight som gäller, hmmmm

2009-05-23 @ 00:14:28
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMMA visdomständerna gör skitont!!!!!!!!!! särskilt mina venne om dom blev infekterade eller något men jag kunde liksom inte sova för det gjorde så ont ;) gratz muhahaha

2009-05-23 @ 18:23:24
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0