God morgon

Hola bandola, titta under kjola!!

Jag är vaken och extremt pigg. N to the O to the T!! Jag har försökt ladda upp en fucking VISNINGSBILD på denna blogg, men alla försök är förgäves vilket är sjukt irriterande. Jag sa nyss till Elin att "våran blogg äger" och hon ba "nee". Då blev jag ledsen, för jag tycker att vår blogg är bäst! Jämför oss med Kenza, hon uppdaterar ALDRIG. SÅ DRYG! Men sen sa Elin att hon tycker att själva bloggen äger, men vi har ingen rolig design. Så jag vill ha lite förslag. Hur ska bloggen se ut för att bli fin? hihi


Idag är jag gangst3r


Vad toki jag är!!!!!!

Nu ska jag borsta tänderna, trycka in linser och sminka mig <3

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma ni får inte uppdatera för ofta för då hinner man ju inte med!!!!!

2009-05-06 @ 09:57:46
URL: http://blondinmolly.blogspot.com

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0