God morgon

I can't believe att jag har blivit som Anna Svedberg och bloggar på morgonen. Hur som helst, det är ganska kul!!!! Jag kanske kommer sent till skolan? *håller tummarna* fnizz

I dag ska jag på ~arbetsintervju~ på McDonald's och jag känner att jag sviker alla mina vänner och min familj genom att söka där. Jag hoppas på att få jobbet samtidigt som jag verkligen hoppas på att INTE få det. Lite jobbigt där tycker jag! Nej, dags att borsta tänderna nu istället för att tugga tuggummi ;) ;) ;) ;) ;)


Jag är fotogeniskt :]


Tänkte köra en lite beachig look idag med turban, osminkad och glasögon. VAD TYCKS?? :D :D

Ha en bra dag, hej

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0