Góumeå

Nu är jag och Elin hemma i Umeå igen, staden uppe i Norr. Vi landade i morse vid kvart över nio och jag for direkt till skolan, trogen som jag är ;) ;) ;) ;) ;) jag hade två lektioner, sen fick jag fara hem... Orkar inte skolan nu på slutet, drygt att komma dit tidigt på morgonen, sen har man en lektion på hela dagen och måste stanna till typ tre för att ha en lektion. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Så jag kom hem efter skolan och zzzoooomnade på zoffan :] sen fick vi skjuts till pappa och när vi kom hit så tittade jag till KATTUNGARNA!!! Dom är asfettgulliga och kan gå!! Jag dog när jag såg dom och myste/mös (?) med dom då <3 <3<3

Jag orkar inte skriva mer nu kanske skriver sen HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0