Hejzan

Skola idag. Eller inte skola förresten, vi haxxiga tjejer blev behandlade som drottningar och fick vara på workshop hela dagen istället för alla andra bajsiga lektioner!! Det ägde. Vi fick lyssna på två tjejer som sjunger hiphop och reggae. Den ena kallar sig Cloe och den andra för  Syster Sol. Hur som helst så blev vi indelade i gruppeeeeeeeeeeeer och fick göra en egen låt. Vår ägde och vi spelade in den!! Jag, EMMA THE QUEEN, fick sjunga hiphop, alltså rappa :( :( :( det var pinsamt :( :( :( :(  men det var kul iaf hejdå.


Har tråååååååkigt


Höll på att drunkna... Men jag brydde mig inte

Hihi nu ska jag zoooovaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJDÅ OCH VÄLKOMMEN HEM LOVA TOVA ROVA FINA SKINA MINA DU ÄR BÄST

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju iaf ditt rapnamn klart redan; ETQ. du har så jävla konstiga bilder för jämnan men jag gillarej ändå vännen ! (L)(L)(L)

2009-05-27 @ 19:43:43
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Lova

Det var askul att rappa!!

2009-05-28 @ 21:52:31
Postat av: soffan_cool

hallå, mina klasskamrater refererar ju till dig som Emma The Queen, det sprider sig! förresten skrattade jag väldigt mycket åt drunkningsbilden, du är så hardcore!

2009-06-04 @ 19:58:02

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0