Hemma

Nu är jag hemma från arbetsintervjun på McDonald's på Ersboda. Det var en gruppintervju och den varade i ca. 20 minuter. Och hur länge tror ni att jag väntade på den? I EN OCH EN HALV FUCKING TIMME!!!!!!!!!!!!! Ahhh jag ville bara slå ner nån där jag satt i restaurangen och väntade på tecken från någon att vi fick komma in i nåt rum och intervjuas. Klockan fyra sa de. Jag var där kvart i fyra för att visa hur punktlig jag är. Det var jag verkligen, EN OCH EN HALV TIMME PUNKTLIG!! Hur som helst, nu är jag hemma i hemmets lugna vrå och har ätit middag med ~familjen~, Elin hade lagat mat. Det blev kycklinggryta på nåt vis som var asgod och SJUKT STARK snoret bara forsade ur näsan på mig. Men gott var det.


Blev nyss akut sugen på lite efterrätt. Snacka om att jag blev glad när jag såg denna fisk simma omkring i mitt rum.
Mums!


Usch, blev kvar lite fiskbajs i min mun :-( :-( :-(

Nu ska jag dra HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0