Hihi

Jag har inte uppdaterat sen i förrgår. ERKÄNN ATT NI HAR SAKNAT MIG. För det vet jag att ni har. Hur som helst, idag fyller LOVA ÖBERG 18 ÅR!!!! :D :D :D lilla gumman har blivit stor nu. Så vi ordnade en liten överraskning och kidnappade henne till Nydala där vi chillade, åt middag och hade mucho trevligt trots att jag är sjuk. Sen fick hon ett bildkollage som tavla av oss som jag och Filippa gjorde igår, det är asfint!

Nej men imorse vaknade jag sjuk som stryk och somnade på cykeln på väg till skolan = negativt. Sen dog jag på psykologin och resten av dagen. Då var jag tvungen att åka hem och sova istället för att följa med Lova, Karin, Filippa och Molly (?) (har ingen koll) till Lovas syrra Lina på fika :( så jag kom hem och somnade på soffan i två timmar, tog en alvedon och slängde mig på moppen mot Nydala!
På vägen hem ikväll kom jag på att jag kan typ inte fara någonstans med mopeden utan att få minst en kommentar av någon person jag möter på gatan. Som nu när jag körde genom Ön så mötte jag ett gäng ungdomar som alla ba "ööööhhhh" "whooooowhoooo" typ så och viftade med armarna. Lite senare så kom en kille gående ensam och när han såg mig så sträckte han ut armen och gjorde liftartecknet. Då gjorde jag tummen upp och for iväg. FNIZZIGT VA?? Slutsats: jag kan aldrig få en moppetur ifred utan kommentarer från främlingar.

Och jag ska få spela saxofon på vår nya ensemblelåt, det äger!!
Så här glad blev jag när jag fick veta det;


Fnizz

hahahah nu hittade jag sexiga bilder på Elin Edin som hon har tagit utan min vetskap;


Vilken modell


Vill bara ha henne.... NU!!!!!!!!!!!!!!!

Och ungefär såhär ser jag ut nu;


Så less och sjuk

GODNATT!! <3<3<3<3<3<3333

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0