Historia

Nu sitter jag här och försöker skriva på mitt historiaarbete! Det går helt ok, förutom att jag inte fattar nånting ;) ;) ;)
Precis när jag hade börjaT så kommer det in fem grannflickor som vill titta på kattungarna. Just då förbannade jag Signe för att hon flyttat in i mitt rum. Så jag hade fem barn på rummet som nästan slaktade kattungarna. Det var en som skrek och tjejen ba "han gillar mig!" ehhh, nej det gör han inte. Till slut så drog dom, alla hade säkert minst en avsliten klo fastsittandes i tröjan när de gick härifrån. Signe började febrilt tvätta bort alla barnbakterier och nu är det lugnt på mitt rum. Men jag har tråkigt och det är inte ägigt och kul! Så jag har fotat mig själv (varför inte?) som omväxling tills jag sätter igång med historian igen :D :D :D


Oj, somnade när jag skrev historian


Sen vaknade jag och såg fräsch ut


Petar näsan och räcker fuckyou samtidigt! Fnizzzzzzzzzzz


Alltså, har jag nåt i näsan? (monka står för originalet, såhär gjorde hon när hon var i skolan med jessica en gång)


Jag har en obehaglig känsla mellan framtänderna... Kan du kolla om det sitter nånting där?


Sitter bara och rullar skägget lite. Ursäkta att det ser ut som om jag har världens killernipple.. Men det är tröjan som viker sig på ett högst osmickrande sätt.

Så, nu har jag avreagerat mig. Dags för historia! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ANNA

hahah älskar sista bilden

2009-05-11 @ 21:23:14
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA alltså Emma du är så JÄVLA konstig kommer aldrig sluta älska dig!!!

2009-05-11 @ 21:38:38
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: The one and only, Monica

Haha egentligen var det så här på näsgrejen: "Alltså, är det något fel på mig eller?" När jag satt med en penna i näsan! Det var i typ åttan, alla garvade typ sönder ;D

2009-05-11 @ 21:40:31

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0