Internet

Nu har jag suttit i sammanlagt kanske 3217 timmar och försökt få igång Elins nya mobila bredband på min dator. Nu har jag lyckats! Jag kanske har en framtid på ett datorföretag?

Idag har jag, Elin och Muffe varit barnvakter åt Vincent, vilket var lätt för han sov hela tiden. Vi gick ner till Näsbyparks centrum och köpte mat och fika <3<3<3<3<3 gött. Nu sitter vi här hemma och Mait tror att jag är hungrig :( haha både Muffe och Maitan tror att jag är hungrig och fikasugen 24/7, det är jävligt kul. Nu sa Muffe att Maitan har glömt halva sin bulle i köket och hon ba "men ge den till Emma, hon är hungrig" utan att tänka på Elin. hahahha lol

Tänkte lägga upp bilder, men jag pallar inte nu, jag har kämpat för länge med internet.







Imorgon ska jag och Elin spana inne i stan............... Hoppas vi ser nån goding!!!!!!!!!!!!!! hihi

Det blir troligtvis gles uppdatering under dessa hårda tider fyllda av dryga mobila bredband, men deppa inte ihop för det! Läs Kenzas blogg, hon uppdaterar ofta SKOJA

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0