Kväll

God kväll på er alla gubbar och gummor!
Sitter vid datorn som ofta annars och lyssnar på Kent. Har precis avslutat en chatt på omegle med en trevlig amerikans tjej som jag har addat på msn ;) ;) jag har massa nya utländska kompisar, det äger för jag samlar!

Jag är lite ledsen i ögat nu eftersom män är så jävla dryga och tråkiga ibland.. Fattar inte deras språk och de fattar verkligen inte vårat (kvinnornas) språk! FUCK SÅ TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGA!!! bajssssssssss.


Här är en bajskorv för att illustrera mitt nuvarande humör. Med ett trevligt litet "säga till på skarpen"-citat. Sluta direktlänka! Och vissa män är bajs.

Chattar med Leon men han är så seeeeg svarar typ en gång i timmen... En av alla män

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0