like I told you

ååååå, jag är ju maratonspringaren! 
precis som jag sa slutade det med att jag kom (näst)sist in i mål med folk som klappade in mig och skrek "kom igen Elin, bra jobbat". "egentligen vill dom ropa "åååå tunnan, bra sprunget, klart du kom sist i mål! men du sprang iallfall!"
nu är det gjort iallfall och jag sitter här, sliten krigare, och funderar på hur dagen kommer att te sig. 

Har bokat introduktionsmöte på online nu iallafall (ja, jag jobbar där och de känns braaaa!), halkbana är bokat och likaså risketta. livet känns bra.
NU, DUSCH


3fiskbullar och en potatis, passande lunch för en maratonlöpare som jag? NEJ

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra jobbat gumman!! Alltid kul med applåder

2009-05-06 @ 13:17:05
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahahahha "men du sprang iallfall!"

2009-05-06 @ 19:04:36
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0