Livet suger

Jag drömde inatt och ville helst inte sluta drömma den drömmen, men vad händer mitt i den? JO VÄCKARKLOCKAN RINGEEEEEEEEEEEEER. Egentligen är det helt ok eftersom jag har Kent som väckningslåt, men förbannad blev jag allt. Speciellt med tanke på att jag började hosta fetmycket igår så det tog ett tag innan jag somnade, och nu hostar jag också, om än inte mer. Har slem i halsen 24/7 riktigt jobbigt faktiskt.


Tog kort på mig själv med camen nyss.... (älska google 4ever)

Förresten, vem har fått ett sommarjobb?????? JO JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Filippa

synd om dig som e sjukis vännen :( Men det äger att vi jobbar i samma "hus" samma period = luncha varje daaaaag



Kryaaa pårej!

2009-05-19 @ 09:43:01
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: ANNA

grattis till sommarjobbet vännen :-)

2009-05-19 @ 09:54:44
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0