maraton

jag vet inte vad emma har gått och blivit får nåt, nån jävla maratonbloggare! börjar man blogga på morgonen så är det fan dags för en diagnos av något slag. 

är nyss hemkommen från skolan och är så jäääääävla sugen på att poppa popcorn, men jag ska inte. ska typ banta fram tills imorgon när jag har sprungit mitt konditionstest som vi har på gympan. så jävla värdelös och förnedrande grej. jag menar, hur kul är det att komma sist i mål samtidigt som resten av klassen står och klappar in en (ja, detta har hänt på riktigt)? 



jag imorgon




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAA, snygg!

2009-05-05 @ 14:34:45
Postat av: Filippa

fin du var vännen <333



haha men det kommer gå fint, det äger att springa och jag hoppas ni slipper regn så blire mer nice!

2009-05-06 @ 00:00:36
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0