mätt

ja, då har man ätit igen. 
nu väntar grey's med bästa girlsen och kladdkaka med marabou på!! det var det tjejerna peppade med idag när jag skulle springa, "springer du inte elin så får du ingen kladdkaka ikväll" och visst sprang jag, FORT SOM FAN.... ne, men sprang gjorde jag och är riktigt förtjänt av en (flera) bit(ar) kladdkaka. 

nu sitter jag här och luktar svett, gick inte och duschade som jag sa, utan stannade hemma hela dagen och.. ja.. gjorde ingenting. kände mig lite risig. springningen tog hårt. utan nu sitter jag och emma här med varsin dator och muppar.  vi lyssnar på min bilmusiks ituneslista som jag ska ha i biiiiiiilen när jag cruisar runt. först måste jag självkart ta mitt körkort, men det är  på god väg och jag är laddad, därför denna billista! men som sagt, är inte riktigt nöjd, vill ha fler coola remixlåtar som jag kan spela på as hög volym när jag kör!



här kan ni se min lista, kommentera gärna tipsa om coola remixlåtar!!

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0