Matte nationella

Jag har precis försökt mig på att klara Matte B nationella provet.... Det gick skitbra SKOJA. Vi har på oss till 12.25 tror jag och jag gick därifrån för typ en halvtimme sen. Där ser man hur bra det gick!! Hihi det blir till att göra omprov eller läsa matte i trean och det vill jag gärna undvika. JAG HATAR MATTE MEST I HELA UNIVERSUM!!!!

Det drygaste är att alla typ sitter kvar och räknar fortfarande, så det suger. Ungefär såhär såg jag ut när jag gjorde provet,

Jag var så jävla trött och less. Satt på hö istället för en stol också. 


Nu ska jag gå och dampa och kanske cykla in till stan!!!!

HEJDÅ


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0