Milstolpe!

Vår blogg har nu fått sammanlagt tio kommentarer! Det ska jag fira genom att borsta tänderna extra hårt ikväll!! :D :D :D

Nyss hemkommen från Molly och jag är faktiskt jävligt trött.. OCH KÄR FNIZZ
Hemma hos Molly var det mycket folk; Jag, Elin, Lova, Linnizz, Filippa och Molly herself. Mycket trevligt! Vi tittade på DH och åt godis och rulltårta som Filippa vänligt nog köpt med sig <3

Nu ska jag snart slagga hörrni, men eftersom denna blogg är viktig för mig och Maggan så försöker vi uppdatera ofta så att våra läsare inte blir missnöjda (det borde du tänka på, Kenza-jag-uppdaterar-en-gång-i-halvåret)
Vill ni se en fin bild på mig kanske? Jag skrev ju i första inlägget på denna blogg att bilder kommer betyda mycket i denna blogg, så jag och Maggan försöker alltid ha bilder med i inläggen vi skriver :] det blir ju mycket roligare då!!


Ligger i sängen nu med datorn. Tiger är ett riktigt bra och skönt nackstöd faktiskt!


Kom och ta mig och mitt tigermönster!!! ALLTID SEXIGT MED DJUR


Jag kanske borde köpa en BH eller en fin NEGLIGÉ i detta djuriska mönster??

Dags att sova snart, men inte riktigt än fnizzZzZZZzZ

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

borsta ännu hårdare här kommer den elfte, eller kanske tolfte (kommenterade nyss elins inlägg, du kanske inte har räknat med det)



sov gott med tigris ikväll



ps. du bör tillägga att jag äger på att baka men att jag inte hade tid till det och därmed var tvungen att köpa :( ds.

2009-05-06 @ 00:13:05

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0