moments

är tom, det är jag ofta, men nu är jag riktigt jävla tom. alla som känner mig väl vet att jag gråter ofta (lite föööör ofta). ja, idag har varit en av de värsta dagarna. nästan så att det blir patetiskt!
grät först när jag hade åkt bil med mamma, jag insåg hur mycket jag älskade henne och började gråta. jag grät efter maten för jag insåg hur mycket jag har gjort och hur mycket jag har kvar att göra. sen, åååå, det värsta. grey's ikväll. alltså det går inte att beskriva med ord. jag grät som om att en person på 200kilos övervikt skulle få godisförbud i ett år. kudden som jag legat på var dyngsur, kändes som om att någon kissat på den. emma och jag kollade tillsammans och jag är inte den som gråter högt, men när klippet nere började så tjöt jag rakt ut och emma sitter bredvid mig, HELT TORR!! HUR GÖR HON!? känslokalla jävel.


jag kan inte sluta kolla, det är så vackert.
(och jag är sjukt töntig)


sådär tom är jag nu.

Kommentarer
Postat av: ANNA

åh jag grät som ett barn när jag såg det där

2009-05-28 @ 06:53:18

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0