Mot Täby och Stockholm

Igår hade jag en trevlig sista kväll i Umeå för fyra dagar framåt, jag och Elin ska nämligen till Täby idag som vi har skrivit tidigare! Jag var med Filippa, Jessica, Molly och Monka Plonka hemma hos Molly och kollade film, spelade Singstar (JAG vann över alla fast jag var cpsjuk och knappt kunde prata...... Ingen av dom måste ha talang) och åt kladdiiiiiiiiiiz. Gott

Nu ska jag spela gitarr och saxofon, MYCKET VIKTIGT! Nästa vecka är det terminsuppspelning = öva jävel. Jag hatar detta moment inom vårat program, men det måste ske så jag gör det bästa av situationen, jag övaaaaaaaaar. Så hejdå bloggen och hej instrument!! :D :D :D :D :D

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0