Nu är det över

Nu har jag spelat upp och det var inte som jag trodde. Det gick faktiskt ganska bra, men jag är inte 100% nöjd kan jag säga. HUR SOM HELST NU ÄR DET FÖRBI!!!!!!!!!!!! NICE

Snart ska jag sätta igång med de sista, absolut sista jävla läxorna detta år!! När dom är färdiga kommer jag känna mig som en helt ny kvinna (läs; Queen).


Jag trodde detta skulle hända min värdighet idag, men den slapp undan

Nej jag har inte tid att hänga på denna astöntiga hemsida!! Blogg.se, så töntigt.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Filippa

bra att det gick bra vännen!

2009-05-28 @ 21:39:56
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0