Photoshop

Fastän jag har tusen läxor som tynger mina axlar så sitter jag här bredvid Elin (som också sitter vid sin dator... Tragiskt) och laddar ner nåt photoshop. Blev avundsjuk på Elin som kan göra roliga saker på sitt photoshop, så jag vill vara som henne <3 <3 <3

GRATTIS TILL BÄSTASTE JESSICA FÖR ATT DU KOM IN PÅ FRAMNÄS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D du kommer äga alla på hela skolan!!!

Om detta photoshop är bra så kan ni vänta er att få se många fräscha bilder på bloggen i framtiden! Och detta låter helt sjukt, men jag taggar typ att kanske, kanske få ett jobb på Donken....... Men det verkar faktiskt helt ok om jag ska vara ärlig, och man ska bara jobba typ 16 timmar i månaden = INGENGING! Åh, hoppas jag får jobbet, jag behöver verkligen pengar, jag har planerat grejer i sommar :(


Jag just nu, mätt på kassler och potatis


Denna bild är till för att visa hur långt hår jag har. Egentligen är det faktiskt längre, ser ni hur småkrullat det är? Det gör mitt hår en aningen kortare. Hihi

Nu är mitt photoshop nedladdat, så jag ska kolla om det håller måttet! Förresten, jag har träningsvärk idag <3 <3
Och jag har inte träffat min kärlek :(
Plus ett förlåt till Molly som kommenterade att vi laddar upp för ofta. Läs Kenzas blogg ifall du inte gillar folk som uppdaterar mer än två gånger om dagen :--)

HEJDÅ SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: sofia_cool_girl

hallå jag åt också kassler!!! bff's eller VADDÅÅÅööh!

2009-05-06 @ 18:13:07

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0