RUN FORREST

ja, som sagt. fick äntligen emma att se forrest gump. som jag har tjatat. emma har under alla tider alltid trott att forrest gump handlar om en händig kille. ja, varför vet jag inte och det gör hon nog inte själv heller, men emma seriöst, en händig kille?????? 

Kvällen har jag övningskört omkring med mamma. första stoppet var media markt, där gick jag runt ensam. har aldrig förstått det där med att föräldrar alltid försvinner, dom teleorterar sig, HELT SJUKT. ja, iallfall. för någan vecka sen så fick jag en kamera där ifrån som idag är 300kr billigare. " prisgaranti gumman", sa mamma med världens största leende och skulle nu fixa det här och få tillbaka 300kr (som hela prisgarantin går ut på). det värsta med allt detta är att mamma gör detta med SAMMA kille som vi köpte kameran av. MEN ALLTSÅ KOM IGEN, vem fan gör så! jag som hade sunt förnuft gick iallafall där ifrån och väntade på att mamma skulle förhandla klart. hon kommer någon minut senare, utan prisgaranti. han visste ingenting om de och skulle fråga sin boss som inte fanns där förtillfället. så mamma sket i det. sen gick vi där ifrån, jag med min heder. mamma utan.

sen näste stopp var ica maxi. vi kom in och jag (som alltid) går och kollar lite på sminkavdelningen. mamma kan aldrig hänga med mig dit, utan hon ska alltid lämna mig där och liksom skynda på handlingen så fort som det bara går. för mamma är sån, hon ska alltid (om vi är många) liksom dela upp oss i sektioner som gör olika grejer. såhär kan det låta:
"sektion 1, ni tar grönsakerna!!!
sektion 2, ni går och ploggar pålägg!!!!
medan sektion 1 och 2 gör det så går jag till mejeriavdelningen!!!!"
detta är det enda jag hatar med mamma, hon ska alltid avverka allt så fort som möjligt. 
aja, själva handlingen slutade iallafall med att jag gick runt och letade efter mamma. less. 


mami and I             nya kaaameran

Kommentarer
Postat av: cissi

känner igen de där gymmzan

2009-05-08 @ 17:58:15

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0