Segt

Jag har nu försökt skriva min engelskaberättelse under en väldigt lång tid ikväll, men jag har producerat en ynka halv A4.
Skriver istället med min manliga vän från NEDERLÄNDERNA. Riktigt sexigt. Oops jag har gett ut denna blogg till honom, men han pallar nog inte översätta... Fnizz

Jag har nog ingen bra bild som kan visa hur mycket jag hatar skolan just nu. Eller jag kan nu tillverka en egen... Brb


FUUUUCK SCHOOOOL!!!!!!!!!!!!!!


Snälla, skjut mig i pannan. Så att jag dör.

Nu ska jag borsta tänderna i min ensamhet och sedan sova i min säng helt ensam.


Kommentarer
Postat av: maggan

jag kan hålla dig sällskap

2009-05-05 @ 14:34:27

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0