Shoppa på ztan

Idag har jag och Elin aka "Meganörden" tagit oss fram genom Stockholm stad. Vi ägde på att hitta! Vi fick skjuts av Camilla till rikstadshuset (jaaaaa hon jobbar där c00lt va???) och därifrån gick vi till ~Stureplan~ och svampen. Vi äntrade Sturegallerian och tog oss en titt på alla våra personliga turistattraktioner. Vi skådade butiken "Elise" där Isabella Löwengrip har köpt alla sina tusentals klänningar. Inne på Ed Hardy fanns det nästan inga kunder. Där hänger nog endast Kissie eftersom det är hennes favoaffär. Ingen annans. Nej men vi har mest stekt runt trots dassigt väder.

Till slut tog vi oss till Danderyds sjukhus där vi fick lyxig hämtning av Muffe och Matian. Sen har Elin lagat mat!! Vi har precis ätit äppelpaj så jag känner att jag kan spy när fan som helst.

Som Elin skrev i inlägget under så är hon riktigt megagasig i magen just nu, riktigt vidrigt. Och det där med kudden, det är hon som är taggad på att lukta och slicka på den efter att hon lagt en fisbomb på den. Inte jag!!

Vi kollar även på Hundtricket nu, vääääääärldens bögfilm enligt mig. Hahahah garvade sönder när Elin sa att "Men vadå, det är en av mina favoritfilmer", "Hans kompis har sån vacker personlighet", "Men den slutar ju så vackert, dom är jättekära och får varandra i slutet". Hahah bästa repliken i hela filmen måste även vara "Du kom!" "Ja, det är klart att jag gjorde" haha lol

Pinsamt sen också på slutet då alla står och klappar händerna som värsta överbögiga filmen. Snart kommer även Elin att skratta, jag vet exakt till vilken replik... Vänta lite.. HAHHA lol jag hade rätt.
Elin klagar nu på att mina fötter är varma, som att jag har lagt dom på ett aggregat. Naaaaaaaaajzz. Nu sa hon att hennes röv smälter, jag har nämligen fötterna mot den. Men nu flyttade jag på den.
Så, nu har jag skrivit ett extremt onödigt inlägg och ska säga hejdå.

HEJDÅ

Ps. Har fått mail från P&L där dom skrev att dom vill ha mig som volontär i sommar! Om jag nu får jobb så köper dom tillbaka min biljett = VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas på det bästa. Ds.

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0