Skola som vanligt

Igår kväll/natt blev jag äntligen klar med historiaarbetet och min engelska novell. SÅ SKÖNT!! Nu ska jag börja med hälsouppgiften, sedan ska jag börja med kulturhistorian och efter det tänkte jag spela sax och gitarr :---------p

Jag och Jessica har tagit zäxiga bilder på min cam. Vill du se dom? Det vet jag att du vill, slick.

 
Vi steker  

    
 Mina läppar <3 <3

   
  Fräscha brudaaaaaar
    
  hhahahahha så fula
     
  
Fick en allergisk reaktion

   
Adda oss på msn   
             
   
Gogumman

 

 Vilken jävla man

Nu ska jag redigera min historiatext så den inte är fyra sidor lååååång :( :( :(
Jag vill ha godis.

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0