Skola

Nu ska jag snart till skolan, är INTE taggad.. Somnade sjukt nog ett igår, men jag skyller på msn.

Jag sitter på Elins rum med en tandborste i käften, mycket givande! Jag ser i ögonvrån att Elin kletar på sig EN MASSA smink som en och en annan dragqueen. Jag däremot, kör på en lite mer natural look genom att framhäva alla mina finnar och rodnader som har funnit sina permanenta platser i mitt ansikte.

Förresten, kom på när jag stod i duschen nyss att jag seriöst inte kan raka benen utan att skära mig någonstans! Vad är felet?

Så här fina och lena är inte mina ben när jag försöker raka mig harmoniskt i duschen. De ser mer ut att komma från slakthuset.

DAGS FÖR SKOLAN!!! HEJDÅ


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0