Skolan

Nu sitter jag i skolan. JAG FÖRSOV MIG ASMYCKET I MORSE JAG SKULLE UPP HALV NIO JESSICA RINGDE MIG HALV ELVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STJÄRT

Men jag fick ha min gitarrlektion ändå <3 <3 <3


Jag imorse när jag tog en stressig morgoncigg på bron. Elin frågade hur jag mådde. VAD FAN TROR HON???

Jag väntar på Jessica nu, vi ska äta lunch tillsammans, men jag känner mig lite småmobbad. Ensam sittar jag i cafeterian och surfar runt på internet medan alla andra sitter och steker i solen. Men det skiter jag i kan jag säga.


Detta är vår rastgård... Jag står oftast ensam vid väggen.

Nog om mina problem. Om du har några, skriv om dom så svarar jag mer än gärna!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

gud vilken deprimerande bild!!!

2009-05-18 @ 21:28:37
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0