Sol i Sinnet


helgen har bjudit på mycket. mamma har lagat chili corn carne med extra mycket bönor, så jag går runt och pruttar som ett cp! har gått upp 5kilo (som om min nuvarande övervikt inte vore nog). min pappa fyllde 47år och Cissi fyllde 24år. gott fika vare iallfall! igår bjöds det på grill hemma hos becca med bästa vännerna! vi såg "låt den rätta komma in" och ett tips till dom som har läst boken, SE INTE FILMEN FÖR FAN! dom har missat så mycket och allt är bara så fel. så under 90minuters filmtittande stör man sig bara på hur mycket dom har missat.

har även fått mig en ny kamera! har under alla år fått ta andras skräpgrejer, för att alla antar att jag inte bryr mig, men det gör jag och nu har jag en NY EGEN kamera, super fin.

Vi har även tre nyfödda kattungar hemma, behöver jag säga mer? ÖÖÖÖ SÖTA!







Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0