stockholmia

en fråga emma, varför har du skrivit att vi ska till täby? man säger ju STOCKHOLM för fan. det är som om att man ska till kiruna. om jag skulle dit så skulle jag säga att jag skulle till norrland, då slipper folk veta hur långt åt helvete man ska. så, i stockholm är vi båda nu!!! och resan hit började bara bäst bäst bäst. fick äntligen skåda den manligaste mannen in real life. GISSA VEM!? * trumviiiiiirvel*

MAGNUS SAMUELSSON aka VÄRLDENS STARKASTE MAN



lite snyggare, lite bättre och hundra gånger mer känd än den där jävla heidi andersson som våran vårta till rektor hade fixat och på tal om heidi andersson så såg vi henne på parkeringen på alvik innan vi for till stockholm. hon satt i sin bil och kan ni gissa vad som stod på den? * trumviiiiiirvel* HEIDI ANDERSSON med stora bokstäver. snacka om att överskatta och dyrka sig själv.

aja, men det som är det coolaste med hela den här magnus samuelsson grejen är att inne i "väntrummet"  innan man går ut till planet så satte han sig bredvid MIG!!!! sug på den n00bs. synd bara att jag inte betedde mig så kyligt som väntat utan började iställer fnissa.

nu är iallfall emma och jag i stockholm och vitsen med hela den här resan är att gå på kändisspaning. vi ska ha stenkoll på vart blondinbella ska befinna sig och sen ska vi sätta oss längst strandvägen och vänta vid kajen och spana. ryktet säger att man endast ska behöva sitta där i 4min innan man ser någon/några kändiar strosa förbi.
vi ska ta reda på om ryktet är att hissa eller dissa.

Kommentarer
Postat av: Filippa

lol att hon hade sitt eget namn på bilen! det var fan dåligt



hoppas det går bra med kändisspaningen :---P

2009-05-22 @ 02:20:06
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0