Tät

Jag har varit småförkyld nu i TVÅ veckor och jag börjar bli extremt less!! Idag vaknade jag av att jag höll på att kvävas av min egen näsa, den var nämligen helt tät. Ändå myyyysigt

Så jag har stekt i skolan idag med fina vänner och sagt hejdå till Elin.... Sorgligt!! Kommer sakna henne i skolan och på skolavslutningen :( :( :(
Ikväll har jag varit med Jessica och vi har bråkat med små äckliga barn på väg till Konsum.. Usch, jag kräks typ när jag tänker på dom. Vi kollade på film, Changeling hette den och den var riktigt bra! Att den är baserad på en verklig historia är gör mig däremot lite förbannad, men det är inte ovanligt att jag är det :] :]

Så fort jag sätter eller lägger mig så blir min högra näsborre HELT tät på ca två sek! Helt stört, tänk dig att sätta dig på en stol och plötsligt har du en fet analplugg i ditt luktorgan. Äcklig känsla! Och allt blir ju bättre när min nyinköpta nässpray går sönder.. WTF??


Prova stoppa i näsan

GODNATT!



Update: Upptäckte nyss att jag hade glömt ta av locket på nässprayen, så när jag tog av det nu så rann allt jag sprutat i locket ut :( :(

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0