The City

JAG HAR TRÄNINGSVÄRK I BENEN. fyy faaan, kanske ska börja träna igen. har som sagt ett gratis iksukort som jag senast använde för tre veckor sen då jag och emma var på vattengympa. medelåldern där var kanske 65 år och då var jag och emma där och drog ner den någorlunda. utan oss kanske den skulle ha varit på 105. så ni kanske kan räkna ur för egen hjärna hur givande det vattenpasset var.

iallfall. här sitter jag och emma i stockholm, i täby, på gökvägen, i en soffa. vi har kollat på robinsson. VARFÖR I HELVETE ÄR DOM DÄR IDIOTERNA KVAR! ikväll röstade dom ut den enda vettiga som fanns kvar på den där jävla ön. nu är iallfall det där slut och jag försöker övertala emma att he på hundtricket, men hon kallar det för bögfilm. så nu kollar hon på a double shot at love som är fullt med lebbar, så jag vet inte vilket som är bättre! emma kanske tänder på lebbar??????

ikväll har jag iallafall varit jävligt gasig. så när jag måste prutta så säger jag det, då trycker emma upp en kudde i röven på mig och håller den där medans jag fiser. när jag har fisit färdigt så LUKTAR VI PÅ KUDDEN!! hahahaa, jaa, luktade inte OK om man säger så!


HÄR HAR VI VARIT IDAG;


DET HÄR HAR VI ÄTIT IDAG;



Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0