Tvillingarnas egen blogg

Nu har jag och Elin bestämt oss för att flytta upp vår syskonrelation ett pinnhål till. VI SKAFFAR EN BLOGG TILLSAMMANS!!

Bra idé va? Hoppas bara att Elin börjar uppdatera mycket nu, annars blir detta som min andrablogg och det får inte ske. Ska tjata på Elin när jag märker att hennes få inlägg börjar blekna och försvinna bredvid mina många. Bilder kommer också bli ett återkommande underhållningsmoment i denna fantastiska blogg.


Tvilling ett; Emma The Queen (ETQ)


Tvilling två; Elin "Bengeten" Andersson

Det var nog allt jag hade att skriva för ikväll. Eller jag kan lägga till att jag har SÅ JÄVLA TRÅKIGT!! ÄR DET SÅ HÄR EN LÖRDAGSKVÄLL SKA SE UT??? ENSAM HEMMA UTAN ELIN OCH INGEN KOMPIS INGEN FEST INGEN FAMILJ???? DENNA KVÄLL SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGEEEEEEEER!!

Och till sist; Grattis älskade pappa som fyller 47 bast idag och grattis till Cissigumman som fyller 24! Pözz

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha vet elin ens om att denna blogg existerar? Fortfarande, så ovärt att du var hemma när du kunde chillat med oss! :(

2009-05-03 @ 01:25:27
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: ELIN

KLART JAG VET OM ATT BLOGGEN FINNS :D

2009-05-03 @ 12:58:21

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0