Hihi

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men det är svårt att driva en blogg helt själv :(

Igår var det middag i Hillevis lägenhet med Filippa, Molly, Jessica och Monka!! Och mig såklart ;) ;) ;) (oj jävlar glömde Lova först, men nu är jag inne och ändrar!! Undrar varför jag glömde henne?? Kanske för att hon låg och soooov sista tiden innan vi for hem..)
Det var muchas nice well yeeeaaas indeed med ASgod mat och musik och prat och en massa sånt. For hem sent och jag var skitsur då, men när jag la mig i min säng så blev jag ganska glad igen. Och när jag cyklade med Molly hem så blev jag ganska glad. Hon är mitt lyckopiller!!! * Känner mig TOkiG*

Idag ska jag öva saxxx och träna med Molly!! Sen ska jag och Elin skriva en projektplan och jag ska skriva en text till ~jobbet~



Kung klipp alltså!!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Monka

http://www.youtube.com/watch?v=bQ2XW62fw6M&feature=PlayList&p=5BC0E230E5352CCB



:):):)

2009-09-27 @ 14:48:08
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Lova

Du glömde mig :(

2009-09-27 @ 21:06:28

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0