Love lista 4ever


ALLMÄNT...
Namn: Emma Andersson (ETQ)
Piercingar: I öronen
Tatueringar: JAAAA COOLT VA???
Längd: 162
Skostorlek: 42
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Nee
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, utomlands typ <3
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: TrOR InTE DEt
Vilket shampoo använder du: En shampokaka som ser ut som en tvål
Vilken parfym använder du: Mitt eget svett
Vad är du rädd för: Fötter, mörker, att ramla
Gillar du att tvätta: AA DET ÄR ASKUL
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja för fan

SENASTE...
Film du hyrde: Det var fan Eden Lake med Leon tror jag bestämt... Fett länge sen men ändå
Film du köpte: Ingen aning! En Sawfilm tror jag
Låten du lyssnade på: Room 335 - Larry Carlton (inte i nöjessyfte, övar nämligen bajsgitarr nu)
Låten du hade på hjärnan: Ensamhushålls version av Vinternoll2
Låten du laddade ner: Ingen aning, gör det aldrig
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Grey's Anatomy
Personen du tänkte på: Elin

FAVORIT...
Mat: Blodpudding är så jävla gott!! Och allt med kyckling 
Låt: Jävligt många.. Men jag kan lyssna måååånga gånger på Mannen i den vita hatten, Stenbrott, Stoppa mig Juni (lilla ego), Månadens erbjudande m.m m.m m.m kan inte säga alla!!
Sak att göra: Vara med kompisar, spela saxofon trots att jag suger på att öva <3
Sport: Ingen spec
Dryck: Mjölk och vatten
Kläder: Leggings <3 och en skön t-shirt
Film: Saw-serien, Balto, nästan alla Disneyfilmer, Forrest Gump och nån till som jag har glömt antar jag
Bil: Hatar bilar

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit har det nog inte gjort, men ledset har det blivit 
Hjärtan brustit på grund av dej: INGA :D :D
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det står Emma Andersson överallt
Ärr du har på kroppen: Ett på kinden och ett på läppen. Inget av dom syns speciellt bra :,( :(

SENASTE...
Bok du läste: Läser Människohamn av John Ajvide Lindqvist eller hur han nu stavar sitt namn
Personen du fick mail av: ChEFen
Personen du fick brev av: Kyrkan :S :S
Personen du fick sms av: Jessica <3<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte, mamma och pappa är skilda

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Gått i skolan, beställt studentmössa, ätit middag, spelat gitarr som jag ska fortsätta med efter den här dumma listan
Var det kul: Det var kul att beställa mössa
Hur tidigt stiger du upp: Sju
Gillar du att slåss: Nej ofta det är kul
Vad ska du göra ikväll: Spela gitarr, ringa Jessica

Är du seriös: Jag försöker
Vad är du allergisk mot: Dumma människor :(
Var har du ont: Överallt
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: DH och Grey's

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror på vart dom placeras
Gillar du ketchup: NEJ
Är du glad nu: Nej det kan man inte påstå
Var du glad igår: Ja det var jag väl men fan inte på kvällen
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, mamma och Lasse T.EX
Vad dansar du till: Inget, i duschen ibland kanske... När jag lyssnar på Kent då
Stockholm är: En stressig stan utav helvete
Göteborg är: En jättefin mysig stad
Kan du sjunga: Ja lätt. Elleeer?
Mer värt än guld: Kärlek (diplomatiskt sagt)
Spaghetti eller makaroner: Svårt val där
Ett land jag helst vill besöka: Australien eller USA (JAG GILLAR INTE AMERIKA FÖR DET!!)
Ska bli skoj: Att bli färdig med detta förbannade gitarrspelande
Ska inte bli skoj: Att spela imorrn
Sparar till: En till tattoo och till nästa sommar
Väntar på: Nästa tattoo och sommaren
Pålägg som gäller: Smör
Dagens dryck: Mjölk


Vi avslutar med en zäxig bild på mig

HEJDÅ!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0