Schtekig helg

Mm, då var min första långhelg av många över. Den har varit ägig och kul!! En spännande sak hände i fredags;

Jag fick lite bläck inkört i armen!! Tatueringen blev obeskrivligt vacker <3 TAGGA NÄSTA

Sen har vi alla minus Leon varit hos Lova från igår kväll tills idag. Det blev lite svårt snack men även zkratt <3 Det var jag, Elin och Molly som sov över och gjorde Lovas hem vackert idag. Sen har jag köpt nya hörlurar, dom är turkos/grönaktiga och HUR fina som helst!!!!!! LOVE THEM




Kände mig ungefär såhär busig när jag tatuerade mig i smyg

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Monka

Hmm, det är väl nu the addiction för tatueringar börjar nalkas? ;)

2009-09-13 @ 23:56:22
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: molly

muchas nice well yes indeed ja

2009-09-14 @ 10:22:19

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0