Från botten av mitt hjärta; Grattis, Scott

Fredagen var KUNG, blir svår att leva upp till någon annan gång alltzå. Tagga nästa gång vi ska till Piteå!!!!

Råkade publicera ovanstående mening när jag bara skulle spara det i arkivet, men det funkade som ett slags twitterinlägg ändå, tokit. Nu ska jag i alla fall fortsätta på inlägget.

Piteå ägde ju, som sagt. Jävligt kung. Jävligt kul. Längtar tillbaka liiiiitegrann.

Igår var jag med mina vackra vänner minus Filippa och Linnizz. Vi bastade och var äckliga med allt svett, duschade (inte tillsammans), sedan gjorde vi saker på Mollys rum. Eller gjorde och gjorde, vi pratade. Men det som sägs och händer i Mollys rum stannar i Mollys rum.

Idag har jag städat mitt rum och toan hos pappa fastän jag ville sova som FAN. Har varit dank till och med idag sen vårat hårda partajande i Piteå. Det är smällar man får ta, men denna smäll var ändå JÄVLIGT värd, så det gör inget!

Ikväll har Molly och Leon varit här, men eftersom jag har varit trött och skabbig så var jag astråkig och sur. Förlåt Molly och Leon :( :(

Nu ska jag sova!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: fillis

TAGGAAAA!!!

2009-09-20 @ 22:13:04

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0