Träning är bra för själen

Idag har jag tränat med Molly Zandberg och henne fierce naglar. Det var ett roligt pass, funktionell träning. iMOrRn KoMmeR eTQ HA TRänInGSvÄRk.

Jag har även haft saxofonlektion idag, alltid lika givande att umgås med Petri! Så nu är jag redo att börja övaövaöva. Det dryga bara är att när jag packade ihop saxen på skolan senare så råkade jag paja blåsröret; DET ENDA JAG HADE.

Tur som jag har så for mamma och Elin och hämtade några hos pappa medan de ändå skulle handla på apoteket <3<3

Förresten, någon som har sett Banverkets reklam? När en man och en kvinna ser askära ut och springer runt utomhus. Så jävla hemskt sen när hon helt plötsligt blir påkörd av ett tåg :( :( sen sitter han där och storgråter vid rälsen. Jag vill typ gråta varje gång den reklamen dyker upp! Värst är ju texten; "En sekunds obetänksamhet kan kosta en livstid" om jag minns rätt.

Som jag sa till Filippa och Jessica;
Dom behöver inte döda nån, hon kunde väl bara ha råkat kapa ett ben eller nåt.

Nu ska jag (kanske) städa mitt förbannade rum!!!


Här är jag mystisk/manlig/otaggad/trött och sist men inte minst
sugen på att städa

HEJDÅ!

Ps. Någon som har noterat att Elin har övergivit bloggen igen? Ds.

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0