Vilken förvandling

Ja, man kan snabbt sunka ned sig (speciellt efter att man gjort en cool tatuering!!)

    
Före. Ungefär en månad sen.

    
Efter. För fem minuter sen.

Nu till nästa punkt. VARFÖR LÄGGER JAG UT SKABBIGA BILDER PÅ MIG SJÄLV??
Man kan ju undra.

Hur som helst, har haft en bra dag i skolan idag, alla skrattade åt mig på kören och mitt och Leons låtförslag på sceniska. Det blev även skratt när jag protesterade mot Evelinas korkade förslag att använda epilepsilampor under föreställningen.............

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha verkar inte som att musik är snålast i år iallafall, Gustaf sa att de flesta i hans klass gick över 1100 spänn! hur blev din?

2009-09-15 @ 18:46:03
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: G.

Hahah vad hade du och Leon för dåligt förslag då? Jag var fabulöst sjuk i måndags satteh... :)

2009-09-17 @ 20:31:10
URL: http://bullshitboy.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0